Welkom in groep 8,

Wij zijn groep 8. Onze groep bestaat uit 14 enthousiaste kinderen.
​De afgelopen jaren hebben we altijd in een grote combinatiegroep gezeten. Maar nu de vorige groep 8 van school is, blijven wij voor 1 jaar als kleine groep 8 over. Dit vinden we stiekem wel even lekker (en leuk).
​Op maandag krijgen we les van juf Petra en op dinsdag t/m vrijdag geeft meester Anco ons les. Ook meester Levi is in onze groep actief. Hij loopt z'n afstudeerstage bij ons.

We zijn een erg gezellige groep en kletsen graag met elkaar. Maar daarnaast kunnen we ook hard werken en vinden we veel leuk. Ook zijn we erg creatief.

In de klas zitten we in groepjes van 3 à 4 kinderen. Omdat we met zo weinig zijn, hebben we werkelijk ruimte zat in het lokaal.
Iedere dag werken we aan rekenen, taal, spelling en (begrijpend) lezen. Daarnaast werken we ook aan Engels, Wereldoriëntatie, gym en muziek. We doen 1x per week een Grej of the Day. En daarnaast doen we ook nog een hoop andere dingen. Zo krijgen krijgen we dit jaar ook EHBO, gaan we op schoolkamp naar Roosendaal en doen we mee aan sporttoernooien zoals het volleybaltoernooi, het voetbaltoernooi, het damtoernooi en dit jaar voor het eerst zelfs aan het bowlingtoernooi.

Dit jaar staat verder in het teken van het kiezen van onze volgende (middelbare) school.
​Erg spannend, maar ook heel leuk.

Aan het einde van het jaar voeren we een musical op of laten we onze eindfilm zien aan het publiek. Welke van de twee het wordt, mogen we als klas kiezen. Welke het ook wordt, het zal een memorabel product worden.

We gaan er een mooi, leerzaam en gezellig jaar van maken.